i wanna mingle, that's what i want

I fredags var det fest hos Lovisa, kan inte säga att festen var så där jätte rolig, men vi hade kul ändån. Mot slutet drog vi neråt hamnen innan vi tog bussen vid halv ett till västerhejde där jag lagade mat till mig och sigrid. wow, i'm god.

Igår var det stan med Becca, Adam, Oliver och lite Tova. Kan nog säga att vi hade ganska kul även fast vi inte gjorde något alls.

Idag skulle jag egentligen träffa syster, men självklart så dissar hon mig, jag har istället tillbringat dagen med att städa mitt rum, inte riktigt klar men det ser iaf helt klart mycket bättre ut. Hinner dock inte städa klart just nu, bussen går om 15 minuter och jag har fortfarande inte fixat mig ett dugg och har därför väldigt bråttom.
Ska iaf in och träffa Becca, vad vi ska göra återstår fortfarande att se, men det blir nog trevligt.

Well, i'm off.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0