i want to lose it

Fick äntligen träffa syster i onsdags, dock bara en liten stund but still, det var ett tag sen nu. Efter det vandrade jag runt i regnet någon timme innan Anton kom och hämtade mig och jag följde med hem till honom en stund.

Igår var det bara en massa chill hemma hos Tom med honom och sigrid innan vi tog bussen vid halv ett hem till mig där det blev ännu mera chill.
Underbart!

Just nu ligger Sigrid i min säng och ser på Ice Age, den är nog snart slut och då skall vi börja fixa iordning oss.
Det blir till att ta bussen vid tio i åtta in till stan och sen hitta på något roligt, nu orkar vi iaf inte med någon mer lugn kväll.
Får se vad som händer, och jag skriver nog mer sen.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0