jag blundar och håller andan lite till

Som sagt drog vi ju vidare hem till David igårkväll, ett gäng trötta ungdomar som sitter uppe alldeleas för sent och ser på film och spelar guitarhero. Kanonkul!
På något sätt hamnade vi iallafall hemma hos Alex tillslut där vi tillbringade natten.
Dagen har spenerats med massa olika folk. Började iallfall med OC hemma hos Alex, sedan kom Lukas. Vi rökte, pratade och fixade oss lite innan Lukas och Alex drog neråt stan och jag och Julia gick bort till statoil, köpte en ben&jerrys och satte oss i tallunden och myste ett tag innan hon tog bussen hem till sig och jag gick hem till Tova. Gick en liten promenad med henne och pratade en massa innan jag rörde mig bort mot Nikki där även Erik, Mille, Tim och Dennis var. Satt där med dom ett tag och var social innan mamma hämtade mig och körde ut mig hit. Nu ska jag bara fixa mig lite innan jag drar in till stan igen och träffar Elin. Tror det blir att vi går ner till strandpromenaden eller något och chillar. :)
Skriver kanske mer sen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0