chasing pavements

Jag behöver bara en liten paus, en paus från allt och alla, ingen speciell.
Ingen speciell som jag inte orkar prata med, och ingen speciell som blir undantaget. alla ligger på paus, därför har min mobil varit avstängd idag. legat långt ifrån mig, och jag har inte lämnat huset sen jag kom hem från skolan, annat än för att röka en cigarett.. okej, tre st då.
Jag är förkyld, trött, utmattad, och jag låter som en tilltäpt åsna, vilket jag gissar är anledningen till att jag inte orkar just nu. Jag sätter på min mobil igen vid typ halv åtta när jag vaknar. tills dess får ni vänta, för det är inte meningen att ni ska få tag i mig, och jag vill inte att någon skall försöka heller, iaf inte förens typ 8.30.
Men nu skall jag sova. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0