en sång om ingenting

Igår var det Lucia. Jag kom faktiskt i tid till skolan, så hade vi tre luciatåg på morgonen för först 7:orna, 8:orna och sist 9:orna. Gick väl ganska så bra. Sen hade vi fortfarande två lektioner kvar innan vi fick sluta men det orkade jag inte med så jag och Elin gick och åt lite innan jag åkte hem, försökte sova en stund, misslayckades grovt, fixade mig och åkte tillbaka till skolan för ett sista luciatåg vid fem. gick väl lite sådär kan man säga, sjukt mycket sämre än på morgonen men det är skit samma. Efter så fxade man till sig lite snabbt i skolan, bytte om och sen drog jag, Elin och Anneth iväg mot Sibylla där vi tjockade i oss pommes med dip. mums. Efter det var det Kanonen som väntade. Inte helt säker på att det var värt det, men ganska kul hade vi nog iaf.. i perioder. Bowling, lagom med dans och massor med "hämta&lämna in jackan"-moments.
Men 300 personer? i don't think so.

Nu skall jag iaf gå och möta upp Sigrid, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0