jingle bell time

Julafton.
Vad kan jag säga? Det var Kalle Anka, julklappar och ungstekt grisröv.
Fick en massa, okej några få, julklappar. en del bra, och andra lite mindre bra.
Vi började hos mamma, åkte vidare till farmor och avslutade hos kaj.
Noll julkänsla och alldeles för mycket jag orkar inte bara därför att jag är helt snordränkt förkyld-moments men det är sånt man får ta, jag har iaf en backup jul att se fram emot i spanien där vi också spenderar nyår. bara typ en vecka dit så jag tror jag klarar mig. Och bara därför att mina föräldrar har noll koll på vad den andra köpt till mig har jag just nu två precis likadana DVD-spelare så jag tror nog jag skall ta och sätta på en film och krypa i säng, kanske fixa en kopp te eller något som kur för min onda hals. Jag hoppas alla ni andra har haft en mycket bättre jul än jag hade ( även fast jag inte klagar på min) och sover gott inatt. GodJul&Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0