let me be

Sitter hemma hos Sigrid, mitt uppe i operation "röka". Förra gången jag sov här rökte vi ju i fönstret, men när sigrid prövade att göra det själv blev hon busted, så nu kan vi inte göra det. Istället tänkte vi hoppa ut genom fönstret och röka och sen in igen. Problemet med det här är att det är typ tre meter upp till fönstret från marken så hur tar vi oss in sen? Vi tänkte hissa ner en typ frysbox och stå på som vi sen kunde hissa upp, knöt fast en datamus och allt som rep. Tyvärr var lilla frysboxen en aning för kort så tror inte den kommer hjälpa oss så mycket sen. Nu skall vi tydligen gå och hoppa ut genom fönstret och hoppas att vi hittar en stege eller något att klättra upp för sen. För det kommer ju verkligen inte märkas imorgon.
Sigrid har hittat grymt snygga skor till mig nu och säger åt mig att avsluta och hoppa ut i mörkret. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0