my dirty little secret

Imorgon börjar jullovet, Elin fyller 15 år och det är  bara 5 dagar kvar till Julafton. Wiho.
Vi ska iaf inte åka upp till våra beloved bratz trots allt, för allting skiter bara ihop sig så ist blire mellandags rea på gotland, p.a.l.l.a och åhh skjut mig =) . Vi skall hur som helst vara i skolan tjugo över 8, fem i halv nio eller halv nio imorogn. Jag vet inte riktigt när, för uppenbarligen är mina olika källor lite kaput i huvudet och inte att lite på. No matter who is right är jag säker på att minst två utav dom bara lurar mig för att 1. dom vet att jag aldrig kommer i tid, så om dom säger att vi börjar innan vi gör på riktigt till mig så kanske jag kommer i tid eller så 2. Vill dom att jag skall komma för sent, för dom är ondskefulla allihopa och tycker det är kul när jag gör bort mig . Jag är inte helt säker på vilket, men jag har tänkt så här att jag skall visa dem allihopa att jag kan visst komma i tid! och jag skall vara i skolan tio över åtta imorgon och då kommer jag helt säkert vara där när vi börjar. sådeså. jag är faktiskt ganska rädd, mina lärare kommer inte vara glada på mig, och jag kommer få mina usla betyg och mina kompisar kommer kolla konstigt på mig bara för att jag skolkat i en vecka och fråga vart jag varit, fast de alla vet att jag spenderat en vecka i min säng. Trots allt det kommer det bli ganska så kul, för jag har faktiskt saknat några av dem.
Kanske borde tacka lilla beccakex för att hon pratade med mig i tel i typ 40 minuter, och ulliskrullis som kom ut och höll mig sällskap i tio minuter medans jag väntade på busssatan. me love u.
Nu skall jag försöka sno en ciggaret av pappa innan jag duschar och kryper ner i sängen. pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0