my pokerface

Kom precis hem från älsklings syster. fattar inte varför jag kallar henne älsklings syster, som om hon vore min favorit syster.. för hon är ju min enda syster? .. än så länge. men iaf, för att jag älskar henne. Det var iaf mys. Satt och sjöng tsm till Disney låtar. lät helt sjukt. Jag älskar henne mest mest mest. Hon och hennes familj. Min andra familj. Satt och funderade helt långsökt på hur en liten detalj kan förändra allt. Som om mina föräldrar aldrig hade skiljt sig hade jag aldrig flyttat in brevid henne, och om mina föräldrar inte hade börjat tänka på skiljsmässa så tidigt och satt mig på ett dagis inne i stan hade jag aldrig gått med Martin, han hade aldrig blivit kär i mig och när vi sen hade flyttat in på 22h så hade jag inte ens vetat vem Martin var, Eve hade aldrig försökt hjälpa honom bli tsm med mig, jag hade aldrig blivit vän med Martin och hade heller aldrig ens blivit kompis med Eve. Eller om jag hade varit en helt äcklig och fet unge med typ en tand, blått hår och finnar på röven så hade han inte blivit kär i mig utan hatat mig och då hade Eve självklart gjort det med. helt sjuka tankar. men det är sant, för tänk hur en liten detalj kan ändra allt. Jag älskar dig Kannika Eve Chullamaton Wongprom, tacka din bror för att han blev kär i mig.
Helt ur spår. Iallafall, var på stan idag med Nadjis och letade klänning till nyår. Hittade en grön klänning som nog är ganska så fin, inte helt in love i den men nästan, den duger. Köpte också foundation och lösögonfransar. Eve lånade även ut ett par öronhängen till mig to go with the dress. mihi. :)
Sola var vi också inne på och solade lite solarium :) fick värsta sommar flashback.
Och innan deeeeeet.. så var jag på Södervärn med Vitim, Emelie och Sigrid och kollade fotboll, faktiskt ganska så kul.
aja, nu får det räcka. Eve vill läsa min blogg, mamma tjatar om att vi ska spela typ buzzzz , och jag vill ha mera mat! haha
Sov gott nu allihopa, och kom ihåg att imorgon är sista dagen att träffa mig innan jag åker lååångt lååångt bort, ända bort till spanien! ;O muahahah
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0