not over

Nu är dagen här. Det har gått så sjukt jävla snabbt, jag fattar det inte alls själv. Men imorgon tar jag mina väskor, hoppar på planet och åker till spanien utan alla er. Kommer tillbaka någon gång i januari. En liten blandning av ångest och glädje.  Vi får se hur det blir. Den senaste veckan har jag rökt ett paket cigg om dagen, nu har jag tre och ett halv paket på typ tio dagar. jag kommer dö. Fast jag kan ju köpa där uppe själv med, men inte helt säker på att jag får chansen. vet ju inte alls hur mycket jag överhuvud taget kommer kunna röka där uppe. men det finns ingen som kommer kunna hindra mig .. typ. jag vet inte, nu blev det jobbigt. aja. jag har ingen mobil. den lämnar jag här så den kan åka in på lagning, och internet är jag inte helt säker på att jag komma ha tillgång till där, men jag hoppas. Jaja, det är dags för mig att säga hejdå. Ångest blandat med gjädje hoppar upp i fönster för att kedjeröka upp det jag missar när jag är i spanien. Le och vinka, jag kommer sakna er!




just det. GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0