och vill ej va med om nån krock!

Lördagen började hemma hos Robin och Tom, med Becca och Nadja. Självklart en massa andra med. Vid halv elva kanske var det någon som hade fått en galen idé om att vi skulle åka ut till Othem på bygdegårds fest där det skulle vara typ 200-300 personer sa dom så Robin med alla sina kontakter fixade genast så att han själv, jag, Nadja och Tom kunde åka med två killar ut. Flyktingbilen. Allt jag har och säga om den resan är: Hångel, allsång och alldeles för många avslöjanden. Väl ute i Othem var det väl mest en massa bönder. Träffade dock på Alex där ute :) det var trevligt. Efter ett tag blev det bråk och helt plötsligt var två polisbilar där med en till på väg, så vi fixade skjuts med Nadjas brors kompis in till stan där vi först mötte upp typ Kim och en massa, sen hem till Jocke och sen vidare hem till Jonas och i slutet hamnade vi iaf hemma hos Robin där resten av natten spenderades med ett väldigt nikotin sug. Vaknade iaf efter någon timmes sömn av att Nadja väckte mig och vi drog till Sibylla där vi tjockade oss lite. Efter det försvann vi åt olika håll. Nu har jag typ precis jobbat och kommit hem, och väntar på att Nadja ska komma in till stan. Men den skit ungen missade bussen och hennes mamma vill inte skjutsa in henne och cykel är hon för lat för och gå orkar hon verkligen inte och ja.. det går helt enkelt inte så bra och jag är helt död och jag behöver nikotin. Så alla 18:åringar med körkort; Hämta Nadjuu och köp ut till mig så blir jag jätte glad! :) PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0