praying that you and me

Måndag igen. Jag orkade inte med skolan idag, orkade inte med någonting alls. Har legat hemma hela dagen, sovit, kollat på tv och läst. imorgon är det prov. får se om jag orkar gå då eller om jag stannar hemma.
I lördgas var man ju med Sigrid först hemma hos Alex med Andreas och Dennis innan vi drog hem till Anton där det var fest. Kanske inte den roligaste festen, men jag ville ha roligt och då blev det roligt med hjälp av de få personers komentarer där som inte var bönder. Runt tolv fick iaf Sigird nog och vi bagav oss hem till mig där vi bara skulle visa upp oss lite för pappa och sen dra tillbaka men istället så slocknade Sigird på min soffa och ville inte vakna trots att jag hällde vatten i hennes ansikte. Jag var ist tvungen att dra tillbaka själv, jag kunde jag ju liksom inte stanna hemma när jag hade typ 6 personer som messade mig frågandes om vart jag var och alla som intygade att "ja det var värt att komma tillbaka". När man väl är typ utanför Anton ringer man upp Vickan som man pratat med fem minuter tidigare och som nu säger att hon johannes och jim blivit utkastade, great liksom! Och med tanke på att Vickan nog var den mest normala personen på festen som inte däckat i ett hörn kände jag inte för att gå in själv där nu heller så istället följde man vickans vägbeskrivning hem till jim där men stannade i kanske en timme och kollade på film sen försvann helt plötsligt johannes och då kändes det som min och vickands signal och dra oss hemåt vi med.
Helt okej men oväntad kväll. nu skall jag röka och sen krypa ner i min säng och sova. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0