sprida en gnutta av ljus

Torsdag. Imorgon är det lucia. Jag satt verkligen uppe hela natten igår och pluggade biologi/kemi. och det är mig vi snackar om också, jag fattar själv inte att jag gjorde det och nu är jag så sjukt jävla trött. självklart kunde jag inte komma upp i tid imorse, ni är alla i chocktillstånd eller hur? Hittar ni ironin i att jag satt uppe hela natten och pluggade till ett prov, så att jag kom till skolan alldeles för sent och lagom tills att provet jag pluggat till hela natten var slut. wiho! Men det tog man igen på gympa lektionen. samtal hos syo:n. Med tanke på att det första han började babbla om var att jag borde gå estet skulle jag gissa på att framor varit och snackat med honom innan, för mina protester om att jag aldrig skulle våga, att det går fullt av esteter där, läskiga esteter med rosa hår, och att jag skulle göra bort mig hjälpte inte ett dugg, inte som det märktes iaf . För nu skall jag tydligen, om jag förstått det här rätt, ha Estet som förstahandsval, Hotel&Restaurang som andrahand och tredjahand Media.
Oh juste, enligt testet han gjorde på mig så borde jag tydligen bli politiker!  hahah fuckno.
Resten av eftermiddagen var det genrep för Lucian iaf. great.
Jag funderar på att gå och lägga mig nu fast klockan bara är tjugo över sju, imorgon ska man upp tidigt. skall vara i skolan senast klockan sju - på morgonen!    Nej jag skojar inte. Fråga mig inte vem som kom på den idén för det vet jag inte, allt jag vet är nästa mening som kommer ur min mun kommer att vara - åhh skjut mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0