still be my star

Var med älsklings syster idag. länge sen jag träffade henne, jag har saknat henne. Fick en jätte gullig tröja av henne :) .. fast jag glömde den där när vi åkte kom jag på för en stund sen men jag får väl helt enkelt bara åka och hämta upp den ngn dag innan jag åker. Ice var ju hemma nu med så träffade man henne också, trevligt :) Och som vanligt bjöd syster mig på massor med cigg, eftersom jag inte hade några. tack tack tack syster <3
Ville bara säga att jag vet att du alltid lyssnar på mig, och att du försöker och jaa, allt, jag vet allt som du sa redan. Jag vet att du älskar mig, att du alltid finns här för mig och att jag alltid kommer vara din syster. För det är liksom a two way street, allt som jag är för dig är du för mig med. Men jag saknar dig, jag saknar dig hela tiden och alltid. Även nu när jag liksom bara träffade dig för någon timme sen saknar jag dig. Och när jag saknar dig så ja.. då blir som det blir. jag säger saker jag inte menar, och samtidigt saker som jag menar också, och jag skriver en del texter och ja dom kanske är depp. Men det bara blir så. Jag är rädd att jag ska, inte förlora dig som syster för det gör jag aldrig, men forlora dig på ett annat sätt. Typ inte kunna prata med dig alls, aldrig träffa dig och sluta känna glädjen som jag får när jag ser dig. Och det vill jag inte. Jag ska försöka bättre mig syster, för jag vet igentligen att det aldrig kommer hända men jag kan inte låta bli att vara rädd ändå.
Jag älskar dig. Du är en del av mig. Du är min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0