why do all god things

Fest hemma hos Robin igår kväll. Vet inte rikitgt vad jag skall säga om kvällen som var, förlår Robin, men inte så kul. tror jag iaf inte. Visade sig att en viss person från i sommras utan namn har en bror, också utan namn. och de här två bröderna berättar allt för varandra, tydligen. Och behöver jag verkligen säga att bror nr två var hemma hos Robin igår, och kände tydligen igen mig även fast vi aldrig tidigare träffats och oj hej mer tänker jag nog inte säga. nu mår jag så jävla illa. tänker gå ut och röka, sätta på en film, sen måste jag in i duschen och hem till robin ikv igen precis som jag lovat Nadja, Becca och Robin igår kväll. Jag tänker nog iaf ta det lugnt ikväll, men ni kan ju önska mig lycka till iaf! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0