your drug is a heartbreaker

Skolavslutning idag. Var i skolan klockan åtta faktiskt, vi började halv nio. muah jag är duktig! Kyrkan och sen ut delning av betyg och fika i 136an innan man drog hem, drack lite varm choklad och sen till stan där man mötte upp Nadja, Julia och Rasmus för lite yr på stan. Klockan är fem nu och jag kom precis hem. En massa fester ikväll, bland annat hemma hos Robin där vi hoppas att vi kommer in. Nikki skulle iaf snacka med honom och sen höra av sig till mig. Pratade precis i tel med Syster som för en gångs skull hade tid att prata med mig. Jag saknar henne och hennes mamma som satt i bakgrunden helt gullig och bad Eve hälsa att hon saknade mig, att jag skulle komma hem till dom någon dag och undrade om jag inte skulle fira jul med dom i år. heelt gullig. och tänk vad mysigt det hade varit med jul där, men skall ju vara i farmor och farfars hus sista året nu innan dom säljer det. Men i miss my siistah and her mother, till och med Martin saknar jag!
Iaf så skall jag nog gå och försöka hitta något annat att ha på mig ikväll och fixa iordning mig lite. kanske fixa något snabbt att äta med. skriver nog mer sen. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0