all i want for christmas

För första gången den här terminen så försov jag mig i morse - rejält. vaknade tjugo över tolv, 3 missade samtal, 14 sms och alarm som hade gått igång och allt utan att jag ens märkt det. huuh. missade bild och musik, och det har man bara en gång i veckan därför är det det vikitgt att jag är med på just dom, för ja.. jag vet inte. men av ngn anledning brukar jag alltid vara borta på tisdagar. Nu fick man iaf veta av Tova att nästa vecka börjar vi spela in, och jag har fortfarande inte bestämmt mig för ngn låt. inte bra alltså, men jag vill inte sjunga jullåtar. fast okej jingle bell rock, have your self a merry litlle christmas, i'll be home for christmas och.. ähh, jag vetifan. men okej, folk är dåliga på att komma med förslag och jag har noll fantasi. så hjälp hjälp hjälp mig! Men nu skall jag ta och röka, sen skall jag sova, fick nyss veta att imorgon är det engelska prov med men det skiter vi i, det får gå som det går. sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0