all the things i wanted

Måndagen är över. jag tillbringade dagen med Nelly, vi var runt på stan och kollade kläder, och jag hittade ett par skor som jag köpte. stövlar. 500 kr. jag hoppas alla andra och jag själv gillar dom lika mycket imorgon som jag gjorde i affären.  Vi var också och fikade på ringduvan. my god, jag blev helt förälskad i deras choklad, och ja tyvärr påminde den varma chokladen med grädde mig om sommaren när vi beställde samma sak på Fiesta och sedan bestämmde att det skulle bli vårat nya häng ställe - vi satte aldrig vår fot i det kaféet igen. jag saknar sommaren, och jag saknar eve. bajs.
Imorgon skall vi börja spela in julskivan. jag har inte ens valt låt. great. Men man kommer iaf få träffa Sigrid imorgon med. yeey! :) men nu skall jag ta och göra samma som igår, sov gott. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0