and i never get confronted for it

Gårdagen började med skola innan man drog till stan med Nelly, gick runt och kollade lite kläder. hittade en klänning som jag blev helt hopplöst kär i <3 sedan tog vi en sväng förbi solberga, träffade Emil, tillbaka till stan där vi mötte Yesper och Rasmus :) Efter en sväng in på Åhlens försvann Nelly tillbaka till Emil medans jag stannade, väntade och efter ett tag kom Sigrid som man inte träffat på sjukt länge. Yesper försvann iväg till bussen, med oss i eftersläpp där man träffade Julia och stog och pratade en stund med henne innan hon också hoppade på sin buss. Jocke, Robin, TopTio och Nikki var också några av de man träffade på. Trevligt! :)

Blev också bestämt att nu skall jag sjunga ett solo på klassens julskiva. hjälp mig hitta en bra låt nu!

just nu är jag bara sjukt trött, dels på grund av sömnbrist, dels för att min lärare skrivit på mina utvecklingsdokument att jag inte respekterar andra människor och deras åsikter helt enkelt för att hon hatar mig, och dels för att vissa personer inte vet när man går för långt och verkligen inte har en aning om hur ett eget liv ser ut.
Men fine försök vända alla emot mig du. fortsätt intala alla att jag är en falsk subba och att allt som kommer ur min egen mun är lögner, och snälla kan du inte dra den där om hur jag tycker jag är bättre än alla andra och att jag säger att jag själv är en hora en gång till? för om du skall köra förskolerace så kan jag med - han som sa det han var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0