make me wanna pray

Sitter hemma hos Sadia, hennes päron är fett lacka, säger att  vi vaknade och lukta bakfylla imorse. och att vi alltså drack igår och att när vi låste in oss på rummet för att som vi sa var för att jag bytte om ( fast dt igentligen var för att vi varit ute och rökt) säger dom att vi gömde Sigrid inne på rummet, och bla bla bla. så nu får inte Sadia gå ut, vilket betyder att inte jag heller får dt, vi som skulle till puma och allt. ja jag vet, woho jätte kul liksom. men jag måste få träffa lite folk och jag är förutom det grymt röksugen. killen som köpte ut cigg till mig igår tog 6 fucking cigg av mig, så nu har jag två st kvar. det här kommer inte gå bra, för dt där var mina allra sista money. Jocke och Sadish är fortfarande skyldiga mig 50 kr var. jag vill ha. Vi har hur som helst suttit inne hela dagen, igår hände dt väl inte så mycket, mest häng på donken och garaget, verkligen jätte kul. Nikki och dem var på ngn fest, vi skulle dit, men då kommer sadia där om att nej vi drar hem först och sen smyger vi ut när pappa somnat ist. jag blev dryg och deppig, vi gick hem till sadia, satte på en film och sen en till och sen sket vi i det.
Har absolut ingen aning om vad som händer ute i köket mellan Sadia och hennes pappa längre, för nyss skrek dom som grisar på varandra, nu skrattar sadia ist och hennes pappa låter.. mindre arg. okej, jag är inte hlet säker på om hon skrattar eller gråter. men jag hoppas hon skrattar - det verkar mer posetivt.
Nu skall jag ta och skriva till Nikki, byta låt och kanske kanske kanske fjäska lite för sadias pappa. pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0