she just is

Sov hos Sadish inatt, vaknade grymt mycket för tidigt, upp, duscha, smink, platta, röka, stan, solberga och sen bussen till skolan. typ tjugo minuter syslöjd, lucia träning, matte och sen film på roxy. "flyga drake" hette filmen, okej , jo den var säkert hemsk men nej Wiola du har fel, jag gick därifrån helt oberörd. tacksåmycket. de flesta sov ju under filmen medans andra satt på golvet och laddade mobilen, haha! efter det så gick man runt lite på stan med Nelly och kollade, först ensam och sedan med hennes mamma med - mest på klänningar. vi har blivit helt beroende. det är allt vi kollar på, klänningar, klänningar, klänningar. det är mest för nyår. jag har hittat kanske tre-fyra stycken me love-klänningar. Nelly köpte iaf ett par skor med :) sedan drog vi till puma, jävligt mycket yr, mest mellan mig, nelly och elin. haha, kändes som de flesta andra var så himla dryga så vi var tvungna att väga upp det på något sätt. mycket snack om sommaren, med jävligt mycket skratt. Nisse, Gurra, Robin och alla våra älsklings turister. Dem skall vi åka upp och hälsa på 26-28 dec kom vi på med. sjukt kul. jag kan knappt vänta! <3 kommer bli så himla hysteriskt, jag lovar.
Sen kom ju typ Blerim och spreja runt med pepparsprej eller något, som alla fick i ögonen. panik panik. polisen kom, men då satt vi och de flesta andra redan på bussen hem. fick iaf sånt där skit i näsan, nös som en liten gris. haha, men stackars typ Sara och Mia och alla som fick i ögonen, så jävla hemskt!
Nu skall jag iaf ta och sova, så otroligt trött.
Min Nikki fyller föresten år idag med, så alla säger grattis till honom! :) <3
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0