a little bit of your taste

Dagen började med 40 minuter till dusch, sminkning och klädsel innan mamma kom och hämtade mig och vi åkte ut til traume där hela släkten var samlad till äran av min moster som fyllde 60 år. mestadelen av kvällen spenderades alltså där ute, och som förväntat var det inte så där jätte kul. Vid ungefär halv tio fick jag nog och drog in mot stan där jag träffade Vickan, efter att ha gått runt ett varv på stan utan några som helst planer för kvällen träffar vi Jocke & co. som snackar om en fest nere i stan så vi beger oss dit för att upptäcka att jovisst var det mycket folk där, men oj vilken rolig "fest" - eller inte. men vi står därutanför och yrar runt ett tag med lite folk innan vi hakar på Julia & co. upp mot öster där resten av kvällen spenderades sittandes på öster doing nothing, eller.. ja, vi dog av köldskador samtidigt som vi var allämt sociala - eller helt döda rättare sagt. 
Men får väl ta och tacka urgulliga Top Tio som gav mig en öl när jag behövde det som mest och ffilip som bjöd på cigareter när mina var slut (dock inte helt frivilligt ;) )


" en mormor är en tant som hela släkten kommer ifrån - då är det väl inte så konstigt att hon är lite sladdrig i skinet? "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0