"Jag är verkligen inte oskuld! Nej, alltså, jag lovar!"

Trevlig kväll igår. började med en halvtimmes puma eller något för att hämta upp folk innan vi drog neråt nordergravar. Man kan väl inte säga något annat än att det var precis som planerat men var väl ganska så trevlig ändån, lite sådär halvkass humor precis på min nivå, men när det blev dags att dra till den "riktiga" festen hos Adam så kände jag att det var dags att säga godnatt och följde med Sigird och Jocke upp mot bussen innan jag drog vidare hemåt där jag avslutade kvällen med en film innan jag gick till sängs. :)

Oliver (till Sigrid): Men jag vet att du har köpt en dildo!
Sigrid: nej jag har faktiskt inte det.
Tim: jag har köpt två stycken! .. en till mamma och en till pappa.
Sigrid: Men hur kan du skämta om dina föräldrar på det sättet?
Tim: Men.. dom är ju inte här!

Oliver: Sigird, du är som ett vandrarhem.
Sigrid:.. ? :S
Oliver: men fattar du inte? alla "sover" på ett vandrarhem. vad gör med mer..?
Sigird: Betalar? :S

Älskade blonda fulla sigrid, vi ska inte ens prata om vad som hände på vägen ner och sen upp mot bussen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0