tralalala* jag vill ha fredag idag!

Måndag.
Jag är trött trött trött.
Och att halvt bli våldtagen inne på McDonalds, föräldra möte med lärare som hatar mig, en farmor som pratar om gymnasie utbildning, regn, pengar som försvinner, och att missa halva IDOL hjälper inte till.
Jag hatar måndagar.

Jag båkar med pappa och jag surfar runt runt på pea för att hitta någon med en väldigt deppig låt - som inte är typ helt uttjatad som kan matcha mina trötta måndags känslor - men nej nej, idag ska alla ha paartey låtar. självklart, få mig att tänka på min totalt misslyckade helg, gör det. åhh, skjut mig! (och ja, jag vet att jag säger så hela tiden men just nu hjälper inte det heller så tyst!) Och jag som precis hade blivit kär i Elins låt och så tar hennes vip slut, åhh. jag dör.

Nu ska jag lugna ner mig - för jag hittade precis den perfekta låten.
Förlåt för mitt lilla utbrott här. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0