äre efterfest på eran balkong

Kom precis hem, vi har haft en så sjukt jävla kul kväll.
Först så var det chill i almedalen med glass från glassbaren med Sigrid. Vid halv fem fick man ett guliigt sms av nadja om att man skulle med halv sju bussen ut till tofta på fest så vi sprang hem, fixade iordning oss och drog sedan ut till tofta som vi lovat. Där var det, som sagt, sjukt jävla kul. Vid halv elva tog de flesta busen in till stan, eftersom det var den sista som gick. När vi kommit in till stan drog några av oss brudar ner till st hans där vi mötte upp Brnard, Albin och Henke. Efter ett tag ringde eve och ville att vi skulle upp till öster och möta henne, så jag och sigrid gick dit. Det blev lite fylle mat på donken innan vi började röra oss hemmåt. Halvvägs hemma stötte man på Daman och några så vi stog där och kramades allihopa och pratade lite. När det började bli lite för kallt slog vi sällskap med Rasmus hem och ni sitter vi här. Jag är helt slut och ska hoppa i säng nu. Mitt huvud snurrar och jag mår bajs även fast fyllan gick över för länge sen. Men jag hoppas ni har haft en lika trevlig kväll som oss, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0