jag blev ett måndagsbarn

En 5:åring kommer ihåg mer än vad du tror.

Lördagen var ganska så kul iaf, vi var ute i slite hos Lukas. Dagen efter vaknade man upp hemma hos Alex och mådde kanske inte så där helt fantastiskt, inte helt oväntat med iaf. Vi åt frukost, kollade på disney channel, missade bussen och åt lite mer frukost innan vi äntligen kom in till stan där vi satte oss i gravarna och käkade glass. mys! Efter ett tag kom Mimey. Vi chillade lite mera och sen åkte vi hem till Alex där vi tog det ännu mera lugnt. Det var mysigt! Vid halv tolv kanske började jag röra mig hemmåt Eve. Vi myste framför film resten av natten.

Imorse väckte syster mig sjukt tidigt, och vi gick till säve där eve pratade med sin lärare kanske tio minuter innan vi fram tills klockan var halv tio gick runt och gjorde nada. Efter skolan idag drog jag med Julia till stan där vi träffade Jesper, Theo och Tom en stund. Det var mys.

Nu sitter jag mest och tänker, jag fick typ noll sömn inatt så jag är otroligt trött nu med och ska nog hoppa i säng när som, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0