lost who i am

Skola. Nationella och alldeles för lite sömn på so lektionen.
Efter skolan var det stan där man träffade Yesper, Caspar, Tom, Rasmus och.. Njord? Efter ett tag tog Jesper, Tom och Njord bussen och vi tre som blev kvar gick runt och yrade en stund tills Agnes Julia och Mathilda kom och jag lämnade dem, följde med tjejerna och köpte kakor, bakelser (?) och juice. Vi gick till utkiksplatsen och tjockade oss ganska så länge innan vi tog en tur runt på stan och kollade lite. Vid halv sju tog de bussen hem och jag mötte Dennis som höll mig sällskap i typ fem minuter medans ja väntade på Rasmus som jag sedan spenderade resten av kvällen med fram tills nu. Det blev mest en massa yr kan man säga.
Nu skall jag läsa Julias blogg innan jag kryper ner framför tv:n. Mys!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0