make me say oh

Blev inget blogg skrivande varken igår eller förgår så vi kan ta det lite snabbt.

Måndag : På dagen gled jag och sigird runt på stan, träffade även Julia, Therese, Gustav, Max, Max, Tomas och Markus. På kvällen drod vi ut till Tofta där det var fest igen. grymt kul kväll! De flesta tjejerna tog taxi hem på kvällen medans jag och Sigrid sov kvar där.

Tisdag : Vaknade ju upp i Tofta, tog bussen in till stan någon gång på morgonen, gick runt och träffade lite folk innan vi drog hem till mig och tog det lugnt ett tag. Senare tog hon bussen hem och jag duschade och fixade mig lite innan jag drog in till stan och träffade Julia. Vid åtta kanske gick vi och träffade Max, Max, Tomas, Gustav och Rebecca vid atterdags. Vi drog oss neråt Almedalen där vi sedan satt resten av kvällen och grillade och chillade.

Inatt sov Julia hos mig också, så imorse efter vi vaknat drog vi ner på stan så hon kunde få lite kaffe i sig innan M, M, G & T kom in till stan och vi foljde med dom när de åt kebab på Alis innan vi drog ner till Almedalen där vi typ suttit hela dagen. Nu har de iallfall åkt tillbaka till sthlm med 5 båten och vi har lovat att sörja dem resten av dagen, men på fredag åker jag och Julia iaf upp till sthlm och träffar dem igen. Nu har ni fått alldeles för mycket och läsa och jag ska iväg, så ta det lugnt nu. pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0