rid yourself of vanities

Sommarkänsla till tusen!
Efter skolan dorg jag, Tovish och Snygg becca ner till almedalen där vi tjockade oss med godis och läsk i solen. Efter ett tag kom även  Julia, Jonathan, Jossan, Isak och Oskar och joinade oss i gräset. Så låg vi där ganska så länge och bara chillade innan vi drog uppåt stan, mötte Jocke. De andra tog bussen och jag och jocke gick runt på stan ett tag och nu sitter jag hemma. Ska snart fixa ihop mina saker lite och röra mig mot Eve. Vi har planerat film och mys kväll för hela slanten och hon har lovat (!) att det bara skulle vara vi två för en kväll utan jobb eller något annat tjaffs. Det blir mys.
Nu ringer det. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0