state of grase

Sommarkänslan fortsätter.
Har haft första hjälpen hela dagen i skolan. Helt okej faktiskt, slår helt solklart valiga lektioner iallafall!
Måste ju säga att jag är absolut bäst på att rädda folk, anneth speciellt. Jag tror verkligen inte hon reste sig upp från golvet mer skadad än när hon la sig ner från början, nej absolut inte! När jag skulle spela skadad vet jag inte riktigt vad som hände, men kändes inte som att så många hittade mig i mitt lilla hörn och gav mig hjälp, inte ens när jag spydde hjälpte de mig. Jonathan bara gick den satan, och anneth satte sig i min spya innan hon reste sig och Josefin istället rullade över i den. MUMS!
Just so you get the picture, spya=utspottad MER. :)
Iallafall, nu är jag hemma, ska bara ta och äta någon liten rostad macka innan jag drar till stan och träffar Sigrid. Skriver mer om vad vi gjorde sen, puss på er.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

R: hur mår du? är du chockad? vad hände?

A: i ena stunden levde hon .. och i andra , hade hon en trumpet nerkörd i halsen! :'(



... :):):):)

2009-04-02 @ 18:50:29
URL: http://rrhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0