sunshine on a rainy day

Kom hem för inte så länge sen. Dagen var precis som igår jätte mys!
Gick ju in till stan för att möta upp Sigrid vid Autosun, (hoppade själv över solningen idag), hon var inte som jag trodde själv utan Filip var också med. Vi tre gick ner i almedalen där vi satt och myste i solen någon timme, super härligt! Efteråt så rörde vi oss hemmåt Filip där vi sedan satt ända fram tills klockan var nio och kollade lite tv, också det var mys. Sedan var det dags för Sigrid att ta bussen och jag gick hem där jag hann ta en liten snabb dusch innan jag gick ut för att träffa Andreas en stund. Han skulle dock precis som de flesta andra iväg mot sävefesten.
Nu skall jag ta och borsta tänderna innan jag hoppar i säng, Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0