the sky is black and grey

Jag hatar Hitler!
Han är död sedan länge och ändån får han mig att en söndagkväll sitta inne och plugga plugga plugga.
Vem bryr sig om hans meningslösa liv egentligen? Etta inte jag!

Föresten så idiot förklarade min bror precis mig för att jag frågade om tyskland låg i Europa.. alltså, det var ju det jag trodde.. jag var bara lite osäker.
Självklart var han tvungen att säga till pappa vad jag frågade honom också.
Men helt ärligt är det inte jag som är korkad, för jag menar hallå? han förstog inte ens mina katt skämt liksom!

För övrigt så har jag haft en muy mysig helg med Julia, mest bara för att den varit med Julia.
Fredagen var vi nere i nordergravar och träffade lite folk, och sen en snabbis förbi almedalen där vi hälsade lite snabbt på Becca också innan vi gick hem till mig, satte på film och Julia somnade efter två minuter.
På lördagen drog vi ut till Stenkyrka där Tom Vincent Kasselbäck aka grillarN fixade till muy god mat till sig själv, moi, julia y yesper. Kvällen spenderades sedan där ute i hans stuga med några dåliga filmer, massor med låga kassa (katt)skämt och alldeles otroligt för många namn!
Men det var mysigt.
Vi tog bussen därifrån idag tio i sex på kvällen, blev att sätta igång med pluggningen så fort man kom hem och jag håller fortfarande på. Tänkte bara ta en snabb paus och skriva av mig lite. Nu tror jag snart jag kommer somna, för jag är så sjukt trött! men uppsatsen är viktigare än sömn just nu.
Nu skall jag fortsätta, hoppas ni haft en trevlig helg!
Puss & Godnatt!


Min älskade Julia, underbara kaj och sjuka Regitze - Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0