turn of the radio

Första skoldagen efter lovet idag. Gick ju dåligt redan från början, eftersom jag (smart som jag är) trodde att det var måndag och att vi började halv tio. Tydligen är det tisdag, och vi började klockan åtta. Ooopps!
Orkar inte skriva så mycket mer om skolan, den var dryg - like always. Jag tror ni fattar.
Efter skolan drog man mot stan där man mötte upp älskade Julia, vi gick ner och satte oss vid strandpromenaden och var allmänt craaaazzzzy.
Efter en ganska så lång stund som bara flög förbi där nere på stenarna så rörde vi oss emot öster där vi mötte Mathilda och av en slump också Yesper, Ramus och Tom (just de killar vi suttit och tvingat till stan för och träffa oss!). Bästaste Tom bjöd på cigg medans Julia köpte kex och mer och vi förflyttade oss till utkicksplatsen där J & T Oofficiellt flörtade i hundraåttio medans yesper, men mest rasmus, torterade mig för fullt! Elakt!
Vid sex tiden tog jag bussen hem till Eve där jag var tvungen att prata ut lite, fast det kanske inte blev så mycket och säga ändån. Jag vill bara att du ska veta syster, att du är allt för mig. Tack för att du finns där, inte bara för att lyssna utan för allt det andra också. Jag älskar dig!

Nu börjar klockan bli mycket, jag tror jag ska ta en ciggaret och sen försöka sova.
Det kommer aldrig gå, men jag kan försöka. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: JULIA

Schhhh, schhh! SCHHHHHHHH!!!!!

2009-04-15 @ 10:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0