never ever be the same

Nu har jag gott om tid känns det som, så jag tänkte äntligen skriva lite.
Stockholm var mys.
Jag och Julia åkte upp med kvart i fem båten på torsdagen, kom fram till stockholm ungefär vid nio. Efter massor med yr mötte vid upp Max (ih) vid centralstationen och han följde oss hem till Tomas dit även Gustav och Max (bh) hittade lite senare. Innan kvällens slut hade båda Maxarna försvunnit hem, medans jag julia och gustav stannade kvar. När man vaknade upp morgonen efter kände man sig inte helt fräsh och pigg, men på något sätt kom vi alla upp, åt frukost, och fixade iordning oss någorlunda bra iaf. Det blev en stunds hockey tittande då gustavs lillebror spelade innan jag och julia tog tunnelbanan in till stan där vi mötte Max (ih). Julia och Max köpte kaffe och vi gick och satte oss i kungsträdgården och pratade en stund. Sedan blev det lite fönstershoppande innan vi gick och köpte fika och satte oss i gamla stan och chillade galet. Tomas, gustav och gustavs tjej kom även de dit och chillade en liten stund innan de blev dags för oss alla att säga hejdå och för mig och julia att bege oss till T-centralen där vi stötte ihop med Yesper och Tom. Yesper skulle tyvärr stanna i stockholm men Tom gjorde däremot oss sällskap på båten hela vägen till Gotland.
Väl tillbaka på ön fick man skjuts av Julias pappa hem till Eve där jag sedan spenderade natten.

Igår var det släktträff på dagen. Och på kvällen var det chill grill i almedalen innan vi drog oss hemmåt kraft där vi också satt en stund innan jag först gick förbi eve och hämtade min väska innan jag gick hem.
Ikväll har jag absolut ingen aning om vad som händer, men jag känner mig tråkig ikväll- dock vill jag inte sitta hemma.
Jag känner för en kväll med syster, old school stile. Vi får se hur det blir med det. Skriver kanske mer sen. CIAO!



Kommentarer
Postat av: Felicia

miiin <3

2009-12-28 @ 15:32:32
URL: http://fsvedberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0