you make me feel good

Grymt skön dag med sigid. Vi har varit nere på strandpromenaden, hamnen, almedalen och överallt! Åt glass på glassbaren också, mums! Sen har vi tagit massor med bilder som inom kort kommer ligga överallt där jag finns online.
Sen var vi ju och solade också ifall ni ville veta, och vi har båda fått en rand :) jag är MUY happy.
Nu har vi även en lista över saker vi har pinkyswearat att vi ska göra i sommar.
Här kommer den.

Sommaren 09's to do lista;

  • Klättra upp på ett berg, vilket som helst och göra vad som helst bara vi gör det. 
  • Bada på tofta muy muy mycket
  • Åka ut till fårö
  • Tälta med Alex och hans crew
  • Ha grillkväll på en strand
  • Festa som fan
  • .. helst med sthlmare ;)
  • Åka till sthlm
    och självklart
  • Ha den bästa fucking sommaren någonsin!
Var massor med fler grejer, kommer bara inte på vad mer, så ni får nöja er med det här och sen får jag lägga till om jag kommer på något mer. Nu skall jag och Sigrid göra.. något. Aja,  CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0