daughters will love like you do

Inte hunnit skriva så mycket i helgen, men har iallafall spenderat den tillsammans med Sigrid.
Ifredags var vi hemma hos Daniel och hade lite myskväll med film och en jävla massa skratt och i lördags var vi med Rebecca hemma hos Daniella och umgicks lite, trevligt det med.
Idag var vi nere på stan en stund och träffade Filip en stund, tog bussen hem strax efter sex och har ända sen dess legat hemma och tagit det lugnt men undantag för den lilla stund Eve var här och hämtade upp mig och vi åkte iväg en sväng och pratade.

Resten av kvällen ska fortsätta på samma spår, nämligen med mig liggandes i sängen, nerkrupen under mitt täcke tittandes på film, älska.

Nu ska jag ut och koka te, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0