don't hold your breath, cause we're running in circules

Jag och Beccis bestämde oss iaf igår för att dra in till stan och träffa Nathalie och Hampus och när vi kollade bussen och upptäckte att den gick tio minuter senare blev det lite bråttom men vi hann iaf med trots allt. Dock träffade vi aldrig varken Nathalie eller Hampus. Istället yrade vi runt på stan hela kvällen och gjorde absolut ingenting. Mot slutet kom iaf Erika och lite senare även Phlip och gjorde oss sällskap. Halv tolv tog vi bussen hem till mig, satte på en film och somnade imorse runt 5-6.

Becca åkte hem förut och jag har bara legat hemma hela dagen framför tv:n.
Like always är söndag min slappis dag. höhö.

Nu ska ut i köket, göra en kopp te och tjyva en lussebulle av mamma.
happy lucia på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0