don't want to be

Okej, jag har... tio minuter på mig att skriva ett blogg inlägg innan mamma drar internet, inte världens lättaste när man har en irriterande syster i luren. (a)
Kan förresten säga att jag tycker faktiskt att jag har varit väldigt duktig idag!
Hunnit med att gå i skolan, träffa syster, fixa alkohol, sitta barnvakt och städa mitt rum. Allt på samma dag!Tycker faktiskt att det är lite duktigt gjort av mig, så..jaa, ge mig beröm. :)

Igår var jag även på stan med Erika och fikade lite samt köpte lite julklappar till båda min bröder. No money left men fortfarande tre personer till att köpa åt. hm, det löser sig.

Vill även säga att jag hatar att det inte går att lägga upp bilden på skorna jag vill ha heller. bajs på min data.
Nu är det iallafall dags för mig att stänga ner.
Sov gott people!


Förresten lämnar båda mina små skitungar mig imorgon, tack för den liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0