leave me feeling dirty

Nu är jag hemma igen från skolan.
Slutade vid tio i elva idag vilket faktiskt var väldigt skönt, får aldrig sluta så tidigt annars ju!
Men vi fick ju beting ifrån den tre timmar långa hygienkunskapen.
Jag var ju överlycklig tills Madde förstörde allt med att säga att jag måste ju faktiskt göra uppgiften vi fick igår innan imorgon. Orättvist! Uppgifter folk ger till en medans man sover räknas faktiskt inte! .. tycker jag iallafall, tyvärr är det ingen som lyssnar på mig. så ja, här sitter jag då nu med två papper fyllda med ack så tråkiga uppgifter.

Idag lämnar Rebecca mig och alla andra på denna bortglömda ö mitt i östersjön för att åka till london, åter igen, orättvist.
Men hon är inte den enda kan jag tala om för er.

Hur som helst kommer Sigrid hit lite senare för att umgås med mig så jag slipper vara ensam.
Vad vi hittar på är det ingen som vet, nu ska jag antingen fortsätta städa mitt rum eller börja med hygienkunskapen. Inte helt säker på vad jag väljer att ta tag i först.. hm, jag kanske skulle börja med att göra en toast? ja, så blir det nog. muy bättre val av mig.

skriver mer sen, puss på er.


goodbajs på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0