this sex is on fire

Idag var jag med Sigrid vid Ica Maxi för att se på Idolera, det sög.
Eller förbandet var grymt, men idolerna sög. med ett stort s.
när allt var över gick jag och sigrid ner på stan, jag köpte julklapp till Danne och sen tog vi bussen ut till Vibble där vi satt en timme typ och väntade på att Mattias och Adam skulle komma och köpa cigg.
I väntan köpte vi en nutella som vi satt och åt på, haha!
De kom iaf lite innan åtta, och straxt efter åtta kom mamma och hämtade mig och körde mig hem.
Har sett på desperate housewives och gullat med Isak.
Nu ska jag bara gå upp och säga Godnatt till min dregelbomb och sen ska jag hoppa i säng.
Godnatt people, imorgon är det back to school.


fick även träffa my beccis vid ica maxi en stund, åh det var dagens bästa - läääätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0