you say how high

Kvällen började med middag tillsammans med tjejerna och sedan lite vattenpipa, hittills var allt helt okej.
Runt halv tolv lämnade alla brudar mig och sigrid helt själva och där trodde vi kvällen skulle vara över och vi började sikta in oss på en tur till sängen tillsammnans med en liten film.
Men då, helt från ingenstans får man ett till synes oseriöst samtal från mystiske mannen som ber oss komma ut och släppa in honom och rasmus.
Gott folk, det var inget skämt. De stog faktiskt där ute.
Och jag kan lova er att de gjorde vår kväll, helt klart.
Nu har de iaf lämnat oss, och allt vi kan göra är att gråta.. eller?
Nej men, nu blir det faktiskt en skräckis.
Sov gott people!



ps. Jag är kär i Philip.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som ville vara din dag, göra din dag och alla andra dagar :(

2009-12-05 @ 12:57:36
URL: http://jglunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet gumman, men du får göra alla mina andra dagar! <3

2009-12-05 @ 14:30:50
URL: http://sagmjauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0