before the needle drops

Allt är så himla förrvirrande just nu och jag orkar helt enkelt inte med någonting alls just nu. Feber imorse som nu dock gått över, vilket är bra men jag är fortfarande en haltande gris vilket är mindre mysigt. Har spenderat hela dagen i min säng med massor av ungdomskomedier som, jag lovar, har en väldigt läkande effekt. eller kanske inte? Jag har också varit väldigt dukitg och bara tagit en enda morgon cigg idag och jag har legat och plågat mig igenom hela dagen utan att röka, det har varit hesmkt. Och nu kommer jag snart dra ner dator satan på golvet om jag inte får röka so this is me giving up.
Planer inför helgen skulle uppskattas grovt mycket med, så om något har något förslag?
Nu skall jag röka, se fler kassa filmer och sova. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0