better together

Jag är bara en bortskämd skit unge, som blir ledsen när hon inte får vad hon vill ha utan bara sätter sig ner och surar. men who the fuck cares? Jag önskade mig två saker. allt jag önskade mig var två fucking saker ; En ny mobil och en skinjacka. fick någon av dessa saker? nej. Eller, jag fick en gammal mobil. Jag fick någon annans gammla äckel mobil, jag gissar på pappas chefs ungar eller något. Och pappa har cokså haft den ett litet tag. Den är repig och äcklig med någon annas bilder, videoklipp, telefon nummer och musik. Föresten, vilken musik? Allt som finns är en inspelning där de säger typ arab snopp eller något. skit kul, ja verkligen.
Två saker ville jag ha, men nej. Jag fick istället högvis med smycken, jag skiter väl för fan i smycken?! Bara för att någon jävla fitta tog alla mina smycken betyder det inte att alla behöver köpa smycken till mig, och only smycken för jag bad inte om smycken eller hur? Nej det gjorde jag inte.
Fick någon parfym också och en jävla äckel ost från farmor, jag menar helt seriöst - vafan skulle jag med en äcklig ost till? inte fan vill jag ha en ost!
Jag skulle tänka mig att det enda bra jag fått är pengar, 2100 kr. "Men se, du har ju fått pengar nu så du kan köpa den själv". Jaha? Jag bad ju för fan om den i födelsedagspresent för att jag inte skulle behöva betala den själv. vad fan tror du? gaah.
Jag får damp.
Glad jävla födelsedag, nej för fan - skjut mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0