can get away

Helgen var mys :)
Fredag började ute på Landet i Fårösund där det var ngn fest hemma hos någon svensson, var bara där en liten stund innan jag och Sigrid åkte in till stan igen där vi träffade Julia, Rasmus, Cissi, Johannes och .. John(?) en stund inne på McDonalds innan vi rörde oss hem mot Nikki och Tim. Där var det vattenpipa, film och allmänt yr. Där sov vi iaf, ihop trängda i en liten säng. sjukt trångt, men sånt gillar vi - eller hur? ;) haha
Lördagen så var vi ju först hemma hos Nikki och tog det lungt innan jag och Sigird åkte in till stan, bytte min kjol och sen åkte hem och fixade oss. Vid åtte ungefär tog vi bussen hem till Elin där Marion och Linnea och också var och vi drack lite smått innan vi rörde oss mot ngn av deras vänner där det var "fest". Efter ett tag där tröttnade man och vi drog hem till Alex där Filip också var. Satt och yrade runt lite innan Dennis också kom. Då var det ännu mer yr, och det slutade med att vi sov kvar hos Alex allihopa med istället för att gå hela vägen hem i kylan. Mys.
Men nu skall jag lägga över lite mer musik på min Ipod. Pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0