eh-eh-eh-ey

Skola idag, faktiskt första tisdagen på länge för min del. Började med Nationella på morgonen, det gick väl som det gick. helt okej, orkar inte oroa mig. Vikarie på No:n - kaos. Och sen karoke utan mick på musiken. skit lyckat. Efter skolan träffade man Julia och tog en sväng ner till strandpromenaden/hamnen och alla andra sommar ställen. Kallt men mysigt. Vi avslutade sedan med att kolla lite affärer och sedan ta en Choklad inne på Kaffe&Choklad affären. super mums! Sedan tog vi bussen åt olika håll, på min buss träffade jag på Mr Fredrik :) Han satte dåliga idéer i mitt huvud och fick mig att efter jag kommit hem gå till Vibble så att han kunde köpa cigg till mig, vilket gjorde att jag missade bussen in till stan igen. Eftersom jag missade bussen följde jag istället med Fredrik hem och träffade hans väääldigt lilla hundvalp. hosthost. jätte fint rum också måste jag tillägga, haha. Annars satt vi mest och pratade strunt innan jag fick skjuts in med honom till gutavallen där han skulle träna och jag gick därifrån hem. :)
Imorgon måste jag nästan fixa dricka, nu skall jag ta och sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0