first kiss

Helgen var helt fantastisk! Träffat på ganska många nya personer och bättrat upp kontakten med vissa andra, sjukt trevligt. Fredagen började man med att hämta drickan av sigrid hemma hos alex, och sen hem till Eve och umgicks lite med henne innan jag åkte hem, duschade och fixade mig.Vid sju träffade man Becca och Tova och vi fick skjuts av Tovas mamma ner till Joda där vi mötte upp Nadja och sedan åt världens godaste middag, jätte mys! Efter middag försvann Tova hemmåt eftersom hon skulle upp tidigt och jobba dagen efter medans jag, Becca och Nadjuu drog till pallisaderna där Robin och co. var. Det var lite sådär stundvis trevligt. Efter lite yr där drog man uppåt öster där det blev otroligt mycket mera yr innan man runt två-halv tre(?) drog hemmåt.
Lördagen vaknade man runt tre och mådde lite sådär halv dåligt. Fixade till sig och drog sedan hem till Eve där man satt en stund och pratade tills man blev utkastad och istället drog hem till Anneth och drack lite Baileys. Vid nio kanske drog man iväg och träffade Nadja som var lite sådär halvanti allt och inte ville frysa till döds ute i kylan. Vi valde bort hela den här frysa till dödsgrejen och drog hem till Robin där Daman och lite annat kul folk var :) Där stannade vi iaf en liten stund och drack upp mina xider. Efter en stund kom även Sigrid dit men orkade inte stanna där så länge till så istället drog vi hemmåt Nikki där alla var en aning förökande. Myspys! ;) haha
Förutom värsta orgien satt vi och pratade, dansade och drack vin. det var trevligt med tanke på att det var ett tag sen man träffade Nikki, Tim och Felix :) Vid ungefär ett så lämnade iaf jag Sigrid och Nadja våra favorit pojkar och drog hem till Alex där det var lite roligt folk :) där stannade vi iaf tills klockan var typ 4-halv fem och N&S tvingade mig att dra.
Det var iaf en sjukt kul kväll!
Idag är det söndag och jag blev väckt imorse av en liten sigird och Nadja som inte ville låta mig sova. Så klockan typ elva var jag uppe. Nadja drog innan jag ens kom upp. Sedan var jag och Sigird runt på stan och yrade. Köpte en sjal och ett par öronhängen :) Vi var också hemma hos Yesper och tog det lugnt, kollade tv och pratade lite bara men det var trevligt :) Sedan kom jag på att jag skulle träffat Eve så jag ringde henne, berättade att jag var på g, sigrid åkte hem och jag tog bussen till henne. Nu har jag suttit här hela kvällen och bara varit. Just det som jag har saknat. Nu skall jag ta och sova för jag tror Eve börjar bli trött på mitt skrivande. Men dagen har iaf varit mysig. Jag älskar min syster <3 Sov gott allihopa, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0