just to know your alive

Vaknade tidigt idag, skulle med träffa Nadja vid halv tolv, hon ringde och väckte mig några minuter i elva. skit kul. Kastade på mig kläder, smink och smycken innan jag som en liten hamster (eller ett ånglok?) stressad rushade ner mot stan där man möte Nadja, var runt lite och kollade i affärer. Köpte en liten jätte söt väska på Vila också. Hade lite ångest, eftersom jag nu för tiden är pank men jag tänkte att jag skulle behöva den så det var det värt. Runt kvart över ett kanske drog vi oss hem till mig där vi rostade mackor, och gjorde varm(& kall)choklad. mys
Nu skall jag återvända till gossipgirl. Och ikväll är det hem till Nicci som gäller. :) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0