makes everything

Gårdagen var måste jag säga, kanske inte den roligaste på lovet men defenitivt den mest händelserika!
Jag och Sigrid drog vid åtta tiden hem till Nikki där Niklas, Anton, Felix, Leo och Tim och hans vänner var. Satt där ett tag och var allmänt opeppade mot världen innan vi drog hem till Alex där Andre och Dennis också var. Där blev det massor med yr i smyg. Vid ett tiden drog vi oss därifrån hem till Nikki där jag var styrarN. utan tvekan alltså. Sen kom Sigrid och styrde lite för långt alltså. Men iaf, vi sov hos nikki - vaknade idag helt ofräsha. Hängde vid Nikki ett tag innan vi drog till solberga och träffade alex, Leo, Palle och Adam och väntade på dem medans de badade. När de var klara drog vi hem till Alex där vi satt och nördade oss ett tag. Nu är jag hemma, men det märks inte. Huset är städat, mitt rum är fyllt med resväskor och andras kläder. Nu kommer dom föresten. Måste dra. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0