sit with drumboy

Har precis bytt om till mys kläder och avslutat ett jätte mysigt samtal med snygg becca där konversationen mest bestod av "joe, naje, men ja, men nej och typ." Vi kom också fram till att jag har ett märke i mitt golv efter att jag råkade starta en liten brand där. och Becca vet du vad jag precis kom på? Absolut ingenting!
Ikväll har jag också förutom att prata med becca om jätte viktiga saker, varit först med sigrid och tjockat mig, sen myst med syster och sist men inte mist blivit totalt utpekad som mobbingoffer i ett snöbolls krig med Yesper, Theo och Tom. Det var mindre mysigt på ett mysigt sätt :)
Igår, ifall ni ville veta var jag med Sigrid Babe. Vi kom helt oinbjudna (okej, kanske inte helt oinbjudna då) hem till ngn öh, kille som är rumskompis med Anton, där det var lan. jätte kul med svettiga pojkar som spelar cs :) När vi tröttnat på svett, porr och Alex i långkalsonger drog Jag, Sigrid, Felix, Alex och Filip iaf hem till Alex för att han skulle äta och blev på något sätt kvar där då vi somnade allihopa ihopträngda i tre olika sängar precis som vi alltid gör när vi är hemma hos Alex och har en sträng hemma tid. Pappa måste verkligen älska mig nu :)
Men nu så tror jag nog det räcker med bloggande, jag ska istället röra mig mot sängen där jag bunkrat upp med godis, powerking och filmer och har planerat att spendera ungefär 30 min innan jag sommnar av total utmattning från allt snöbollskastande. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0