slow it up

Fyfan vilken kväll alltså. För fest eller något hemma hos mig, skitkul. Klockan åtta var alla redan stupfulla och så fortsatte kvällen med korvtävling, krossade glas och allmänt yr. Runt tolv drog vi oss mot södervärnshallen för att se fotboll och träffa mer roligt folk, men efter ett tag ångrade vi oss alla och önskade oss tillbaka hem till mig men eftersom spriten var slut och mitt hus låg längt åt helvete sket vi i det och fortsatte yra där. Kerstin hade också en kusin från stockholm med sig, han såg lite sådär halvt igenkännande ut i mina ögon och efter ett tag föll alla bitarna på plats och jag kom på var ifrån jag kände igen honom - sommaren 2008. Martin, killen med en grej för 94:a tjejerna. Jag kommer ihåg. Världen verkligen är liten.
Nu kom jag hem för inte så länge sen, har börjat lite smått med att städa men jag är så jävla trött så jag gav upp det en stund för att skriva ett litet blogg inlägg och sätta på musik, nu skall jag fortsätta och sen kanske jag drar tillbaka till söder. Pusssheej


Bara lite sommar minne, lördagen v.29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0